Dstan Bebeğim 5 ay 6 gün henüz hiç yere koymadım yatağın üstünde yüz üstü bırakıyorum ne zaman koymalıyız.
Selinsu1 Dstan 3 aylıkken donmeye baslamisti hemen attim yere minderlerin ustune tepine tepine emekledi sonrada yürüdü
gulse_uyak Dstan benim bebe de 5,5 aylık doğduğundan beri yerlerde minder atmıştım yere şimdide battaniye seriyorum kafasına göre dönüyor oynuyır etrafınada oyuncaklar yayıyorum bi ona dönüyor bu buna dönüyor.bazen bende yanına yere uzanıyorum oynuyoruz fln.tabiki sal yere takılsın kafasına göre
sevgi88 Dstan evet duruyor kendini ittiriyor bi süre sonra çiğlik atıyo sevmiyor pek ama gelişimi için şart
sevdam4721 Dstan 3 aylık olduk koyuyorum 10 dk falan takılıyor snra ağlamaya başlıyo zatena alıyorum bazen hiç koymadığımda dışardan geldık mı falan yere koyuyorum altına yumuşak bısey serıyorum1 saat falan duruyo ben yanındaysam değilsem zaten ağlıyo hemen sızde onla beraber uzanın istersenız yavaş yavaş
halamidagakaldirmislar 3 aylık olduğunda koymaya başladım şimdi 4 aylık olacak, hatta sürekli yer yatağı açık halde duruyor işim varsa oyun halısına koyuyorum işim bittikten sonra yanında durup yerde yuvarlıyorum, karın üstü durduruyorum, egzersiz yaptırıyorum vs.