Busbus3 Kızlar 3.5 aylık bebeğin sağ göğsünde sertlik var biraz şiş bu ne demek doktora götürmelimiyim 😔
Ozlem_likce Busbus3 Benim de bebeğim de vardı. Doğduğun da ikisi de. Dokunmayın zamanla geçer dediler indi ikiside. Asla masaj yapmayın ovalamayın kendi geçiyor. Eğer geçmez ise doktora başvurun.
CatBoy Busbus3 kesinlikle dokunmayın ovalamayın, masaj yapmayın sizden geçen hormonlara bağlı, zamanla düzelecek
Ozlem_likce Nisanbebek 50 gün sonunda geçmişti. Önce biri sonradan diğeri indi normal meme şeklini aldı.
melasya Busbus3 kendiliğinden gececektir anne karnında hormonların etkisiyle olabiliyo.kızım öyleydi iki göğsüde şişti 1,5 2 yasında gecti.dr muz asla ellemeyin sıkmayın ovalamayın demişti
Nisanbebek Ozlem_likce kac Ay yada kaç yaşındaydı ben 9 aylik fqrkettim suan biri dümdüz ama diğeri hala içinde küçük ceviz kadar sert ve oynar birsey var 9 aylıkken usg de meme dokusu olarak raporlandik
Arzum_35 Benimde bebeğin arkadaki omuzndki kürek kemiği resmen dısardaydı 🤦🏻♀️ Çok korkmustum sonra düzeldi 1 ay içinde
Ozlem_likce Nisanbebek ilk doğdu 10 gün sonra doktor farketti. Şimdi 2,5 aylık. Hiç meme gibi durmuyordu baya şişikti asla elimi sürmedim.
pandam_05 Busbus3 banyo yaparken biz su döküp masaj yapıyoruz öyle olmasın diye kızımında oldu duşta masaj yaptık dağıldı
Ozlem_likce Asla dokunmayın masaj falan yapmayın. Bazı kişiler yapmış bir şey olmamış olabilir internette okuyun çok tehlikeli masaj yapmak bastırmak. Doktorum kaç kere uyardı. Eğer geçmiyorsa onlar müdahale ediyor
Bera-21 Busbus3 canım 3 aylığı bilmiyorum ama yeni doğunca normal diyorlar masaj yapardı annem benim bebeğime