2erkekanasiii lazer diyenler olmuş ama bende diyeceğim evlenmeden önce lazer yaptırdım rahat ettim. Cocuksuzken sorun değil vaktin oluyor almaya ama çocuk olduktan sonra özellikle çok rahat ediyorsun. Ben de hep jilet yapmıştım bu yüzden lazerde cok canim yandı ama simdi değdi diyorum. Ayrıca gittiniz yer cok önemli Ben iki yere gittim ilkinde hiç verim alamamistim ama ikinci gittiğim yerde ilk seansta bile fark etti