Ecemdefne kalmazsn canm merak etme benmde ikizlerim var 52 günlük oldular bugun, eşim 1 gun gidiyor ise 2 gun evde o büyük Oglanla ilgileniyor ben bebislerle o işteyken görümcem yada kaynanam kaliyordu yanimda bi süre sonra dedm kalmaniz gerek yok gündüz gelirsiniz buyuk oğlanı biraz parka götürün yorulmazsa cok geç uyuyor çünkü 3 ü birden zor oluyor o zaman,,, illaki zorlukları var tek bakmanin uykusuz kalıyorsun ikisi birden aglayinca ne yapacağını şaşırıyorsun ama bi şekilde sabah oluyor🤣