Bebeklerimiz anne sütünü ilk zamanlar çok kuvvetli çekemediklerinden göğüslerimiz sert olurmuş zamanla daha kuvvetli çektikleri için göğüslerde yumuşama ve dolayısıyla annede acaba sütüm yetmiyor mu kaygısı oluşuyor. Ben de kaygılanmıştım. Gelişimi kilosu gayet iyiydi o sürede. Büyüdükleri için çene kasları da kuvvetleniyor. Endişelenmeyin sütünüz yetiyordur. Hem yetmese huzursuzlanırlar. Siz de zaten anlarsınız aç olduğunu🥰