Secl Oğlum 21 gunluk sağ tarafımı emmiyo soldan içiyo dogdundna beri sağ tarafta boguluyor sağıyorum vermeden once ama Gine boguluo bende korktugm için devamlı sol dan veriyorum
Prenses_annesi22 Secl o tarafını saga bılırsın cnm yoksa mastıt olur ve gogsun tas gbı olur cnın yanar
okuyananne222 Secl ben doğdugundan beri soldan veriyorum 16 aylık olacak gece karanlığında bazen sağı almaya çalışıyor tabi oradaki süt sağılmadıgı yani emilmeye hazır olmadıgı için vermek istemedim
Asyaburcumm13 Benim kızım da aynı soldan aldı hep sağı verince fazla süt biriktiği için boğazına kaçıyor ama zamanla sağdan da almaya alisti