NarTanesi evet yanında olmasa bile aynı odada yatırmak gerektiğini söylüyorlar, ama her şey eldeki imkanlara bağlı tabi, uzmanların her önerisini dört dörtlük gerçekleştiremiyoruz. Anlattığına göre bebeğin de gayet huzurlu bir bebek, hiç kendini kötü hissetme yani 😊😊