OzgeOzkan ayy çok normal oğlumda 1yaş civari bıraktı ağzına almayı. O dönemler olabildiğince kalın kitaplar alıyordum. Ve sürekli yanında oluyordum her ihtimale karşı çünkü koparıp bogazına kaçma veya damağına yapışma riski çok yüksek. Olabildiğince büyük resimleri olan kitaplar aldım resimleri anlatarak ilerledik ilk. Zamanla parmağımla yazıları göstererek bak Burada bu yaZıyor demeye başladık. Şuan kitaplarına çok şükür çok özenli davranıyor.🎀