Merveliya1 kızınız zaten normal şartlarda 2-3 yaşlarında bezi bırakmış olur heralde daha ne kadar ilerisi olur ki, mahremiyet eğitimi çocuğun kendisinin özel alanlarını tanıması kendini koruması tepki verebilmesidir kendini babasından sakınmayı öğretmek değil amaç, erkek çocuklarında ben hiç kimsede belli bir zamandan sonra Sadece babanın değiştirdiğini görmedim