Nur003 Kizlar bisey sorucam dustan sonra saclarinizi kurutuyormusunuz ozelliklede geceleri kapali biri olarak merak ettim ben pek kurutmuyorum kurumasi zor oluyor diye benim gibi olan varmi nasil yontemler deniyorsunuz zararli diyorlar cunku
sarilokumumm Nur003 genelde eğer dışarı çıkmayacaksam acil bir işim yoksa kurutmuyorum kendi kendine kurusun çünkü zor kuruyor şöyle yapıyorum duştan sonra bir havlu ile iyice ıslaklığını alıp sonrası başka havlu sarıyorum uyuyorum eğer yazsa havluya sarmıyorum kuruyor hemen
PortakalliKahve Nur003 ben kurutuyorum yoksa başım çok ağrıyor. Havlular var düğmeli saç içinde kuruyor falan fasa fiso hiç bir işe yaramadı saçım saatlerce ıslak kaldı içinde. En iyisi kurutmak, en azından yaza kadar