kızım 2 buçuk aylık memeyi 45 günlükken bıraktı zaten zor emiyordu dogdugundan beri onu geçtim biberonuda almıyor istemiyor hiçbieşey içmek aç susuz yaşıyor 4 saat oldu 40 cc anca içti zorla agzına fışkırtarak veeitorum bu sefer avazı çıktıgı kadar aglıyor kusuyor vermesemde aç duruyor napcamı şaşırdım meme almaya üzülmüşken biberona razıydm vermeye ama istemiyor doktora götürdük kansızlık var baya damla yazdı idrar tahlilini beklyiroz onda kötü çıkarsa belki ondan içmiyor dicez acaba kansızlık veya idrarda enfeksiyon çıksa içmek istememesi ondan olabilir mi baştan beri böylede?