Ysg0 yalives 9-10 güne kadar normal diyorlar kaka yapmamayı anne sütü alanlar için ama tam bilemiyorum tabii. Biz de bugün 3 aylık olduk ve dünden beri kaka yapamıyoruz 🥺 hafif hafif gaz çıkartmaları oluyor ama kaka yok.
Bayezidin_annesi yalives 2 ayliktan b3ri oglum 5 6 gunde bir yapiyor mama meme olarak gidiyoruz biz suan 3.5 aylik hala ayni doktorumuz 14 gune kadar normal mama yese bile dedi yesil kusma olmadigi surec3 normalmis
Ayre11 yalives Benim bebeğim hep haftada bir ya da iki kez yapardi anne sütü alırken canım için rahat etsin 🌼
Busramaden yalives benımkıde 3 ay 17 gunluk ıkınıyo sıkınıyo cıkartamıyodu ıkı gundur cok zorlandık cok agladı rahatsız oldugu ıcın ememedı de rahat rahat karnı da ac kalıyodu eczaneden fıtıl aldım cok mınnak bır parca attım 1 dk ka ıcerısınde ne var ne yok bosalttı rahatladı cocuk cok sukur
yalives Ysg0 3 aylik olacak oğlum ama 3 gündür kaka yok sadece anne sütü alıyor kizimda boyle bi durum yoktu
Ysg0 yalives erkek çocukları biraz gazlı oluyor derlerdi 😂 ne kadar doğru bilmiyorum ama gerçekten ablamın kız bebeği var gaz problemi yaşamadı 😊 biz bugün kakamızı yaptık, mutluyuz😊 darısı size ve yapamayanlara olsun inşallah 🤲🏻🤩
Yazarhanim21 Busramaden kızımla aynı gün doğmuş ❤️ benim kızımda öyle zor cıkarıtıyor cıkartırken cok acı cekiyor bizde fitil kullanıyoruz cok iyi geliyor
herseyyalantekgerceksen Katı kaka olmadığı sürece kabız denilemez bir hafta kaka yapmadığimzi biliriz bazen her gün bazen günde iki kere gayet normal karnında belli bir bölgede aşırı şişkinlik yoksa normal demsti doktor