Merhaba anneler🌸
Bebeğim 10 buçuk aylık. Yaklaşık bi ay annemlerde kaldım. Bu sürede bebeğim benimle uyudu. Şimdi evimize geldik. 4 gündür kesinlikle yatağına yatıramıyorum. Uyuyor dalmasını bekliyorum. Beşiğine koyarken çığlığı basıyor, ortalığı yıkıyor. Gece de gündüz de durum aynı. Tek gözü açık uyuyor resmen. Arada bi açıp kontrol ediyor ben varsam uykuya devam kapatıyor geri. Böyle bi durum yaşayıp, çözüm bulan var mi. Tekrar nasıl alıştırabilirim yatağına.