Bnzksrc benim de kızım 3 aylık aynı durumdayız gece gayet güzel emiyor gündüz aynı 3-5 dk sonra kafasını geri çekip ağlıyor zar zor emiyor uzun zamandır da böyleyiz kucağımda sallayıp uyumasına yakın emzirmeye çalışıyorum ama artık o da çok etki etmiyor çok moralim bozuluyor benim de 😞