Sblcnky 1prens1prensesannesii biz de sprey kullanıyoruz kuru bırakıyoruz bakalım o zaman inşallah düşer teşekkür ederim ☺️
Sblcnky KutayinAnnesiii sprey kullan dediği için doktor doğduğundan beri kullandık geciktirmiş olabilir o zaman banyo falan yaptırmadım zamanı var demek ki teşekkür ederim yanıtınız için 🙏
KutayinAnnesiii Sblcnky benim de ilk çocuğumda demişti doktor o yüzden kullandım ama sonra öğrendim ki grciktirmişim düşmesini bunda da hiçbişey kullanma dedi doktorumuz ve 7. Gün düştü
QueenBeee Sblcnky 20. Güne kadar düşmemesi normal demişti doktorum. 20. Günden sonra daha düşmezse doktora danış istersen canım