Kızlar oglum 9 aylık 15 gundur cok sık uyanıyor ve acıktıgı içinn degıl huy etmıs azcık mama içiyor uyuyor bıraktırma kararı aldım bugun deneyip faydasını gordugnz onerılerınız varsa alabilirim normalde İnternette zayıf degılse gelısımı ıyıyse 6.ayda bıraktırılabılır dıyor elhamdülillah kılosu gelısımı ıyı sık sık uyanmaktan yıldım artık 🤧🤒😵