Zeynepasya-52 Kızlar merhaba daha öncede duvar boyası için öneri almıştım sizlerden. Filli boya andezit 20 aldık bugün evimize acaba kullanan var mı evinde bu rengi duvarda duruşu nasıl ?
Zeynepasya-52 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi rica etsem duvarın renginin fotosunu atabilir misiniz teşekkür ederim☺️
Zeynepasya-52 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi güzel ama ben daha açık gri istiyorum 20 inşallah daha açık olur
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zeynepasya-52 Evet daha açık oluyor arkadaşımız boyadı ona. Birazda sulandırılıypr zaten boya.