5 gün once hayırlısıyla dogum yaptim kızım dün kucagimdayken morardı resmen hiçbirşey yokken aniden kendini cok kastı ayaklarını karnına çekti yüzüne baktım mosmorr ne yapacağımızı şaşırdık sonra kendiliğinden düzeldi bugün kontrole gittik doktora söyledim öyle olursa video çek dedi belki hâvale geçiyor dedi aklım dondu korkuyorum şuan başına gelen var mi doktor abartmış olabilir mi 😔😔