Minico Merhaba arkadaşlar, kan damlası olarak ocean kullananlar memnun mu acaba? Kırmızı paket bebekler için olanı sanırım
Hygge Minico Ben ilk Sidefer kullanmıştım, feci kabız yaptı 🥺 Bitince Ocean mikrofer aldık, 2 hafta falan oldu başlayalı, neredeyse her gün yapıyor kakasını çok şükür bir problemimiz yok şimdilik 🥰 Kırmızı şişe, fil resmi var üzerinde 😅
Minico Hygge Teşekkür ederim bende kabızlıktan korkuyorum o yüzden iyi araştırmak istedim🎈, günde kaç damla veriyorsunuz acaba