sagittarius_mom Gözüm çok kötü, geçen sene 2 gün olurdu iyileşirdim bu ay 6 gün oldu hala iyileşemedim gözum kaşiniyor batyor acıyor ve kulak burun bogazim fena kaşiniyor. Alerjisi olan astim.olan var mi aranizda? Hangi bölume gitmeliyim?
Aslimm sagittarius_mom benim alerjim var ama hapşuruk,burun akıntısı gibi belirtilerim olduğu için kbb gidiyorum sizin sadece göz ise göz doktoruna gidin önce bence ,geçmiş olsun 🌸
Splash-Splash-Love sagittarius_mom Benim polen ve toz alerjim var bir kaç şeye daha var alerjim tam olarak neye bilmiyorum ama beter oluyorum gözüm açılmıyor burnum, gözüm akıyor. Boğazım yırtılıyor resmen kaşıntıdan.Nefes alamıyorum çok zooorrr ilaçlar fayda vermiyor ilk bahar geçince geçiyor toz alerjim her mevsim var
Betul1 sagittarius_mom benimde alerjik astım göğüs hastalıklarına gitmiştim ben belki KBB de olabilir polenler göze yapışıyor oda kaşıntı yapıyor
sagittarius_mom Splash-Splash-Love ahh ben de ben de kediye bile :( istanbukda yaşiyorum o kadar kirliki havası :( bir de polenler gun alnaya rendevi almaya çalisiyorum :( gecmis olsun size de
sagittarius_mom Betul1 ahh evin içinde bile mahvoluyorum tmmdr rendebu almaya calsyorum :( kovid gecrenler ön plandaymiş onlara rendevu bulunuyor ben hiç gecrmedim şükur
Aslimm Betul1 geçmiş olsun ,temizlik ürünleri kullanabiliyor musunuz peki benim de alerjim var kullanınca kötü oluyorum😕
sagittarius_mom Gulymysl rendevu almaya calisiyorum korona gecrenlere veryormus Sureyapaşaya aradim e ben gecrmedim dedim o zaman gun veremeyiz dedi ne saçma diğer hastanelerden bulurum umarim
bilgemira sagittarius_mom canım göz nezlesi olmussun sanirim sutun varsa sür kizimda oluyor bu ara suruyorum pamukla birazda süt damlatiyorum geciyor . Bende olurdum kucukken
Betul1 sagittarius_mom evinizi havalandırmayı öğleden sonra yapın polenler sabah daha fazla olur demişti doktorum bide evi falan süpürürken maske takın bende işe yarıyor eğer çok çok rahatsız ediyorsa halıları kaldırmakta işe yarıyor geçmiş olsun
Betul1 Aslimm doğal içerikli olanları kullanıyorum diğerlerini kullanamıyorum maalesef size de geçmiş olsun