Frauz bir şey diyeyim mi özellikle ilk aylar inanılmaz yorucu bir şey. Sıcak basması , göğüslerin ağrıması, ağırlık hissi, meme ucu yaraları… Şimdi 8.aydayız,normal halde ve o şiş göğüsler söndüğü için yavaş yavaş sarkmaya başlıyor. Ama tabiki yavrunu hesapsız besleyebilmek kesinlikle çok güzel. Ben yine de gece bir defa mama veriyordum bir ara daha fazla uyuyabileyim diye. Veya dışarı çıktığımızda mama veriyorum. Mama ile de bebek büyütülebileceğini, asla bir zararı olmayacağını düşünenlerdenim. Siz de kesinlikle İçinizi ferah tutun.