hayatbuiste Kızlar ankastre ocağı neyle temizliyorsunuz? Cam ya korkuyorum çizilir diye. Cif ile temizlenmez dimi bu.
Balkizlarim hayatbuiste pril sunger sicak su ve kurulamak icin bez kullaniyorum asperoxda sıkıyorum 🧚♀️
Yamanikko hayatbuiste silikonlu mavi temizleyicilerle cillop gibi oluyor. Aman sakın sünger ve cif vurma ben o yüzden ocağımı çöpe attım. Eğer çok yağlı ise yağ sökücüyü sık ama bekletmeden hemen mikrofiber bezle silebilirsin🙏🏻❤️
hayatbuiste AyPerisiVeGokPrensininAnnesi benimki de beyaz. Bu döküm gibi izgaralari var ya onları makineye atıyor musun. Çok lekeli oluyor onlar
Yamanikko hayatbuiste silikonlu mavi temizleyicilerle cillop gibi oluyor. Aman sakın sünger ve cif vurma ben o yüzden ocağımı çöpe attım. Eğer çok yağlı ise yağ sökücüyü sık ama bekletmeden hemen mikrofiber bezle silebilirsin🙏🏻❤️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hayatbuiste Eski tip demirlerden mi? Öyle değil bendeki yuvarlak ayrı ayrı. Onlarıda atıyorum bir şey olmuyor. Normal bezle süngerle siliyorum ben
Yamanikko Sinemmmmm siyah canım ama şuan aklım olsa asla almam hemen toz oluyor🤣 cam ocak ama silmesi kolay her gün alıyorum bir bezle
AgentMom hayatbuiste netten cam ocaklar İçin Bosch un krem deterjanı var beziyle beraber aldım. Cife benziyor ama azıcık daha incesi gibi.
hayatbuiste AyPerisiVeGokPrensininAnnesi böyle ayrı ayrı demirler işte. Ama döküm Bendekiler ağır ağır şeyler. Mat renkli.
busrasilra14 hayatbuiste rossmanda cam ocaklar icin bir temizlik ürünü var canim davlumbaz ocak firin hepsini temizliyor. Sprey formunda harika birsey
hayatbuiste busrasilra14 Rossmann harika bir yer. Hep giderdim., şimdi avm içine girmek istemedigim için gitmiyorum. Internetten bi bakıyım. Asperox da var bende. O zarar verir diye kullanmadım ama herkes kullanıyor baksana.