EgesMom18 Kızlar 3 ay 5 günlük bebeğim var ve sling kullanmak istiyorum ama doktor 1. Aydayken 4-5 ay sonra kullanabilirsin demişti ama o zamanda bebek çok ağır olacak. Siz ne zaman kullanmaya başladınız?
cocomelon33 EgesMom18 yenidoğandan itibaren kullanılmaya başlanıyor ya arkadaşım 15 günlükken başladım dedi ben de aldım heniz kullanmadım 40 günlüğüz
Sumeyraas EgesMom18 sling yenidoğan döneminde rahat kullanılıyor. Bebek büyüyünce durmak istemiyor. Kanguru ile yola devam ediyoruz ☺️
haziranin25i EgesMom18 ben sling değil de kanguru kullandım 40 i çıktıktan sonra 3 ay 22 günlüğüz hala da kullanıyorum. Sling doğumdan itibaren kullanabilir diye biliyorum
Teemo07 EgesMom18 aslında çok kurtarıcı seven bebek anneleri için. Ben satışa çıkarmıştım ama talep gelmedi.
-erCansu- EgesMom18 yenidoğan aparatiyla Yenidoğan dan itibaren kullanılabilir ben 3 aydan sonra kanguru kullanmıştım sadece öyle uyuyodu
Kubissstt EgesMom18 ben sezeryan ağrım geçti 5 günde ondan sonra hep kullandım bi sıkıntı olmuyo bence
123ab EgesMom18 Yenidoğan’daki itibaren kullanılanlar ama ya bide eli ayağı oluyor insanın doğumdan sonra en çok sling ve gümüş kapak kullandım ben 😅
-erCansu- EgesMom18 ay kangurusuz inan daha çok agriyodu hahaha resmen kucakta büyüdü uyutmak için onu bağlayıp dışarda yürüyodm ayy kabus 🤣