Kgs2110 biz yaşadık, bebeğimi emzirmeye uyandıramıyordum, her şeyi denedik, sonunda topuklarını hafif kaşır gibi yaparak zar zor uyandırıyordum, doktora gittik, sarılıktan dolayı fototerapi için yatırmışlardı bizi, mutlaka dikkat etmelisin, bebeğinin şekeri düşmesin, o yüzden uyandırmaya çaba göster, hiç uyandıramazsan lütfen hastaneye git!! Bu günlerde geçecek ☺️