gizeminmasali Mrb kizlar yastik kullanmaya ne zaman gectiniz kizim 10bucuk aylik uykuda sagina soluna kolunu yastik yapip uyumaya basladi yastik mi istiyor bi destek istyor gbi hissediyorum basinin altina.sizce ne yapmaliyim erkenmi yastik icin
teacher_mommy gizeminmasali Bende yastık kullanmaya başlasam mı diye merak ediyordum 10 aylık benim oğlumda burada bekleyim 🤗
Fun gizeminmasali bi doktorunuza danışın isterseniz ama doktorlar 2 yaşına kadar yastık önermiyolar ben hala yastıksız yatırıyorum 16 aylık olcak
Merve gizeminmasali 21,5 aylık hala yastıkla uyumuyor. Bazen yastığını başının altına alıyor sonra bırakıyor ☺️
gizeminmasali Fun evet bende oyle biliyorum ama kollarini basinin altina kivirip yatiyor destek istyor gbi hissettim cok dikkatimi cekiyor bi sure daha bekleyelim bakalm..