BaharBebek34 Bahar-mert ben de yurt dışında yaşıyorum, Pfizer oldum. Hiç emzirme, bekle vs denmedi. Aynen emzirmeye devam ettim. Bir sorunla karşılaşmadım. Ben de iki güne ikinci dozu olacağım.
Esans Bahar-mert geçen hafta sinovac oldum. Aynen emzirmeye devam ettim. Beklemene gerek yok dediler.
Bahar-mert BaharBebek34 tşkler bende Biotech oldum bu birinci aşıydı emzirdim artık internet sayfasında da hamile ve emziren anneler vurulabilir yazıyo doktor beni korkuttu imza atman gerekli falan dedi