EgeveAlyaninannesi Iyi aksamlar anneler 2 aydir adetim cok cok azicik oluyor songunlerde olurya ayni oyle neden aceba basina gelen varmi ? Birde varis icin daflon diye bir hap kullaniyorum ondan mi aceba bilemedim komsum menepoz olmasin falan diyor korktum..😔
Belinaysmom EgeveAlyaninannesi kaç yaşındasınız ki menopoz olsun🤷♀️ hapı doktor kontrolü altındamı alıyorsunuz
Esin12121212 EgeveAlyaninannesi Ay o millet 😀😀çok normal dir takma havalar da etken oluyor bend 3 aydır değişik oluyorum hem geç oluyorum hem de yalandan böyle
EgeveAlyaninannesi Hanimlarrrr bilen ciksin lutfen bu ikidir postlarima neden yanit bulamiyorum illaki cinsellik kaynana mi yapayim postlarii 😏
Belinaysmom EgeveAlyaninannesi kullandığınız hapın damar dartlama özelligi var ve büyük ihtimalle o yüzden
EgeveAlyaninannesi Sinemmmmm yani canim evet oyle ama bilemedim ki ben zaten agri kesici icince cok az olurum bu haptami oyle yapti bilemedim bakalim bu ay da boyle olursa gidecegim
EgeveAlyaninannesi Belinaysmom hii insallah canim evet zaten varis baslangici oldugu icin kullaniyorum tesekkur ediyorum çok 😘
EgeveAlyaninannesi Esin12121212 insallah canim benim normaldir valla zaten hemen panik yapan insanim her yerimden bisey ariyorum simdi birde buna takmis durumdayim yani