Deletedmom_56
Yo alın bence. Ben ağlatma taraftarı değilim açıkçası.🥺 Daha önce 5 aylıkken de bir kaç denemiştim, ağlayınca zormalamadım, sallamaya devam ettim. 6 aylık olduğunda bir gün iyice uykusu geldiğinde koydum yatağına, uyku arkadaşını verip çıktım odadan, biraz mızlayınca gidip pış pış yaptım okşadım hemen uyudu 🤷🏼♀️Yani alıştırmak diyorlar ama bebeğin de hazır olması gerekiyor diye düşünüyorum ben. Yani ağlatmaya gerek yok 😇15 gün kadar hep böyle yaptım, git gel git gel ağlatmadan uyuttum pışpışlayarak, ara sıra alıp kucağımda salladığım da oldu tabi. Genel olarak uykusu geldiğinde yatağına uyku arkadaşıyla koydum, onunla oynarken iyice mayışıyordu. Sonra gelip pışpışlayınca uyuyordu. Şimdi 7 buçuk aylık, pış pış bile gerek kalmıyor, yatırıp okşayıp öpüp çıkıyorum odadan, 2 dkya kendisi uyuyor. İyice uykusu gelene kadar oyalayıp öyle yatırın bence işin püf noktası bu 😅 çok uykuları olduğunda daha kolay uyuyorlar daha az mızlıyorlar. Siz şimdi uyumasa bile uykusu geldiğinde hep bir süre yatağına bırakın ağlarsa alın, sonra koyun, yine alın, eninde sonunda uykusuna yenilir diye düşünüyorum. Her bebek farklı tabi ama bir deneyebilirsiniz bu şekilde, uyku arkadaşını da deneyin mutlaka ❤️