Seher05 agzından 3 aydan sonra nefes almaya baslıyorlar. Suan sadece burunlarından.
Belki olabilir, benimkinin temiz oldugunu düşünüyorum ses hırıltı yok cunku. Bir de biberondan güzel emiyor.
Aynen hızlı hızlı nefes alıyor kendini kasıyor kızarıyor. Gazı varmıs gibi. Kaldırıyorum ama gaz falan da cıkarmıyor. Genelde gazları varken öyle yaparlar.
Bu arada doktora sormustum hızlı gızlı nefes almaları cok normal demişti doktorum.dk da 40 kez gibi birşey söylemişti.
sizinki belli gazdandır.