Justmomy Bebeğim 7.5 aylık emzirirken göğüslerim kaşınıyo hızlı gelmediği zaman sanki dili göğsümün içindeymiş gibi hem gıdıklıyo hem kaşındırıyo yaşayan var mı? sütüm çok azaldı ondan mı oluyo? Nasıl çözebilirim doktora gidemiyorum
edaninannesii Justmomy bende de öyle canım gıdıklanıyor gibi oluyorum kaşıyorum sürekli yara bagladı🙄
pilavustutavuk Benimde emzirirken koltuk altim feci şekilde gidiklaniyor. Ben daha garip durumdayim bence 🙄
Justmomy Karanbuse11 evet ya geçmito da emsin de bitsin diye kendimi sıkıyorum artık nedej oluyo biliyo musunuz
Karanbuse11 Justmomy hiç bilmiyorum ya bi sakıncası olduğunu sanmıyorum bebek emerken çektikçe deri geriliyoya sürekli ciltte kuruysa o anda belki ondandır🤔