rmeysakutlu Hanımlar merhaba 3 aylık kızımın saçları çok dökülüyor zaten yarı kel hepten kafasında bişey kalmıcak diye korkuyorum. Böyle bir problem yaşadınız mı ? Doktora gitmeli miyim ?
cokgezenti_30 rmeysakutlu zaten çoğu çocukların dökülüp yeniden çıkıyor korkma benim kıxımıın nerdeyse hiç kalmadı 😂
prenses3509 rmeysakutlu benım kızımında o aylarda bütün saçları dökülüp kel kalmıştı😝 ama daha sonra maşalllah fazla fazla cıktı hem gür hemde lüle lüle uçları endişelenmeyın cok normal başlarda dökülmesi 😊 tek sorun bu olsun rabbım baska sıkıntı vermesin ıns😊❤
rmeysakutlu cokgezenti_30 😅 siz kaç aylıksınız ? Bir de zaten erkek gibi gözüküyor azcık saçımız olsa da toka taksam diye bekliyorum ama nerde olanda gidiyor 😒😅
cokgezenti_30 rmeysakutlu 6 olduk sayılır aynen birde düz ve ince telli kızımın saçları çok üzülüyorum toka konusuna bende
Aleyla_10 Bebeklerin saçları dökülür maalesef her bebekte olur bu. Ben kızımın saçını kestim şimdi daha gur geliyor.
Kahveliseker rmeysakutlu bizim once onler dokuldu arkalar cikti sonra arkalar dokuldu onler cikti şimdi çim adam gibi oldu👶 doktora sordum iki yasina kadar donem donem dokulur iki yasindan sonra duzelir dedi bize.