Merhaba bebeğim 4 ay 3 günlük elleri sürekli damaklarında salyası çok fazla diş kaşıyıcılar şuanda kavrayamadığındanmı yoksa yetmediğinden mi bilmiyorun yeterli gelmiyo ağlama sürçleri çok oluyo sprey jel verdi sağlık ocağı doktorumuz ama kullanmak istemiyorum bir çay bardağı saf zeytinyağına ezip 5 adet karanfil koyup dolaba attım ama 4 aylık daha tereddütte kaldım parmağımla damaklarına sürsem yada ağız mendilene sürüpmü versem 4 aylık bebeğe sürülürmü bilgisi olan varmı