Sevgili anneler şimdi acemi annelere ya da merak edenlere faydalı olması açısından denediğim bezlerle ilgili yorumlarımı yazacagım. Basta belirtmeliyimki benim bebeğim çok hassas ciltli benim yorumlarım buna göre olacak, ürünün bebekten bebeğe de farklılık gösterrceğini gözönünde bulundurun.
prima pure- yenidoğn döneminde kullandım içeriği temiz, sızdırmaz, yumuşacık, yan bantlar esnek ancak kötü bir koku yaptı.
sleppy-uzun süre kullandım içeriği temiz sızdırmazlığı iyi değil kakalar hep sırttan çıkıyor, uzun süre kullanımda pişik yaptı. Doluluk göstergesi var. Fiyatına göre iyi bir ürün gunduz ve sık değiştirilen dönemler için hala kullanıyorum
prima aktif bebek: slepy pişik yapınca denedik. sızdırmazlık kuruluk çok güzel, yumuşacık yapısı var içeriği temiz değil losyon var sanırım, pişik, kızarıklık yapmadı geceleri kullanıyorum. Doluluk göstergesi yok. Bedeni sleppyden biraz buyuk, Fiyatı diğer prima serilerine göre uygun
prima premium care: Beden genişliği slepy ve baby turco ile aynı. Doluluk göstergesi var dokusu çok emici, sıvıyı anında çekiyor uzun süre kuruluk sağlıyor, yumuşacık, sızdırma pişik kızarıklık yapmadı. Fiyatı biraz fazla.
Baby turco: sleppy ile çok çok benzer bir bez , nerdeyse aynı malzemeler kullanılmıs diyebilirim. Tek farkı bacaklardaki lastikleri biraz sıkı ve tek kullanımda benim bebeğimde kızarıklık yaptı. Slepyden azıcık daha yumusak bir bez. Beden olarak sleppy ile aynı. Doluluk göstergesi var, çok kolay sızıntı yapıyor hemde heryerinden. Birde uzun süre kullanımda pişik yapacak gibi bir gunde çok fazla kızarıklık yaptı. Fiyatı oldukça uygun.