2 aylık benimk. ilk ay ben ne giysem bir kat fazlasını giydirdim. Şapka ve eldiven satın almadım, evde de hiç çorap giydirmedim. Şimdi 62 günlük. Altına ayakları açık tayt üzerine de gündüz kısa kollu giydiriyorum. Gece uyurken uyku tulumuna koyuyoru. Örtü de kullanmıyorum. Düşündüğümüzden çok daha güçlüler