RuzgarMommys Çocuk için değil evlenirken kendimiz için böyle perde aldık Yatak odamiz full karanlık bütün gün uyku modu😁😁 Oğlum da 9 aydir gayet iyi uyuyor benimle Sabah normal 8 de 9 da kalkar