mertalibrother Kızlar sezeryan dogum yapalı 8 bucuk ay oldu ama afdersiniz gün içinde aşırı gaz cıkarıyorum hiç bitmiyor bir yere gitmeye korkuyorum resmen 😥 benzer sorun yaşayan varmı
Morfrenk mertalibrother var malesefff olmaz mı😂 çok utanıyorum ama yaaa🙈 bende önceden irritabl bağırsak sendromu vardı ben o yüzdendir belki diyorum ama geçmişti bende o doğumdan sonra tekrar mı etti doğumun etkisi mi bilmiyorum bende sezeryan oldum yani Belki de bağırsaklarımız hala düzene giremedi bilemiyorum
Seymaplyrl mertalibrother bende 4.5 ay oldu sezeryan olalı aynı durumdayım aşırı gaz oluyor çok çabuk ishal oluyorum lavabom geldiğinde hemen gitmem gerekiyor biyere gitmeye korkuyorum malesef ne olacak bizim bu halimiz😒
mertalibrother Morfrenk ay şükürrr birini buldum bekarkende cok olurdu ama sezeryadan sonra daha cok arttı bagırsak senduromu dedıgın nasıl geçtiii
mertalibrother Seymaplyrl aynııı anlattıgın gibiyim tuvalete zor atıyorum kendımi cok kötü bir durum geçecek gibi durmuyo😞
mertalibrother zeynepduha evet eşimde alıştı artık çünkü tutarsam karnım şişiyo malesef yanında salıyorum 🤭
S08m mertalibrother benimde vardı cidden başka yerde tuvalete gitmek Bile ne kötüydü ama geçti sizinki de gecer