2 ay 7 gunluk kız bebeğim var sizlerde böyle bjsey varmi yoksa tek benim yaşıyorum 🤔
Kızım babasında durmuyo mesela benim kucağımda sakin bi şekilde etrafa bakiyo mutfağa gitmek için babasına veriyorum ama adam da durmuyo çığlık çığlığa agliuo üzülüyorum onun adına babannesi dedesi alıyor kucağına onlarda sakin duruyo ama babaya gelince çok agliyo varmi bu konu hakkında bilgi sahibi yada böyle biseyi yaşayan Kızım babasında ağlayınca almaya gidiyorum adam diyo neden agliyo ne var bende diyorum yeni görmeye başladığından korkuyodur beni ariyodur ama öyle böyle bi ağlama değil kızlar sanki yabancının kucağına giden çocuk gibi avaz avaz aģlıyor 😏