Peri980 Valla bıktım artık her mamayı denedik doktor önerip duruyor bebek hiçbirini içmiyor harap oldum zayıfladı yardım edin yeter aptamil, sma, bebelac denedik olmuyor.
zeynepteacher Peri980 sma kullandım çok uzun süre, bazen istemedi bebelac gold verdim daha tatlı diye aldı bi süre. Kilo alsın istiyorsanız bebelac gold. Mama beğenmemesinden değil bence iyice acıkmasını bekleyin öyle verin, zorlayıp bıktırmayın iyice geri teper
Brcdeniz29012021 Peri980 hipp diye bir mama var biz bir süre kullandik sonra ihtiyacımız kalmadığı için bıraktık. Gaz problemi yapmıyor ve doyurucuydu.
EzgiCpr SMA kabızlık yaptı ve çok kustu. Sonra doktor Evolvia yazdı ki devlette ödüyor aynı zamanda. Kabızlık devam etti. Şuan 3 haftadır Hipp Organik Combiotik kullanıyoruz. 2.5 aylık bebeğim ama çok şükür bu mama rahat ettirdi. İçinde probiyotik var bi araştırın isterseniz