Ysmn399 Kızlar yardım edin ya doğumdan bu yana 48 günlük oldum ama kontrale gidemiyorum alttan muayene yapacaklar diye korkuyorum sırf bu yüzden normal doğum yapmadım ben korktuğum için sezeryan oldum ne yapayım gitmelimiyim sorun olur mu acaba
Aminegulce Ysmn399. Sezeryanda kontrolde dikişlerine ve ultrasonla karnına bakıyor lar. Ayrıca kontrole gitmek şart mı bi sıkıntı yoksa da gidilmeli mi ? Bilmiyorum
Elka-1101 Ayse_54 benimde sipnal doğumdu ama alttan da muayene ile hem rahime hemde dikişlere bakılıyor bende 10 gün önce gittim 37. Haftada zaten çatı muayeneside olduğu için başıma gelicekleri biliyordum 🙄
assd15 Ben normal yaptım onda bile doktorum alttan bakmadı ultrasonla karından baktı .Bende korkmuştum sizin gibi ama öyle olmadı çok şükür 😅
Lacivert Ysmn399 aslında direk vajinal muayene yapmıyorlarki ultrasonla iç dikişlere bakıyorlar zaten özel hastaneye gidiyorsanız doktor size soracaktır yapalım mı diye. Benim kanamam geçmiyordu yapıldı o yuzden. Vajinal muayene korkulacak acılı bir işlem değil. Eger çekiniyorsanız şunu unutmayın ki doktorlar buna tıpkı kolumuz bacagımız gibi bir organ olarak bakıyorlar. Bu çekinmelerimiz yuzunden erken teşhisle çözülecek sorunlar buyuyor. Rahat olun
KoalasMom Ysmn399 Gitmelisiniz tabii ki, dikişlerin ve rahimin, içteki dikişlerin durumuna bakılması gerekli, arkadaşlar alttan muayene olmuyor demişler ama bende sezaryen oldum 40. Gün kontrole gittiğimde hem alttan muayene edildi hemde ultrasonla bakıldı.
Ysmn399 Teşekkür ediyorum arkadaşlar size hak verdim yarın gideceğim umarım sadece ultrason olur alttan çekiniyorum açıkçası korkuyorum 🙏🏻🙏🏻
3children1mom Ysmn399 Sezeryan doğum yaptıysan. Vajinal muayene yapılmıyor. Ultrasonla dikiş yerlerine bakıyor.