Egesilaali Merhaba arkadaslar benim bebeğim 3 ay 1 haftalık kakasını 4-5 güne bir yapıyor ve yaptığındada bayagı fazla yapıyor püre kıvamında doktor duphalac verdi sizce kullanmalımıyım? Normal mi bu kaka yapma aralıgı? Bu arada sadece anne sütü ile besleniyor
Mu-Mi Egesilaali canım anne sütüyle beslemiyorsa ve kakası kuru değilse ve kendi 3 günde bir yapıyorsa bence kullanma çünkü çok normal oaydaki bebek içiin