Deletedmom_52 Merhaba güzel anneler. Elimizde 4 adet araba lastigi var yıllar öncesinden kalma. Satmak istiyoruz ama lastiklerin hangi arabaya olup olmadıgını nasıl anlarız? Belki bileniniz vardır
Yasemin_06 Deletedmom_52 1 taşını lastik iye götürüp sorabilirsiniz Cnm tam bilmiyorum ama dişlerinden felan anlaşılıyor herhalde bide buyuklugu
Kuzeymen Deletedmom_52 Lastiklerin inç lerim var ona göre satılıyor . Sizin inç belirtirseniz alacak kişiler ona göre alır . Birde onların ömrü oluyo üzerinde yazar belli hi zamanı geçince hiçbi işe yaramıypr
Deletedmom_52 Yamanikko lastik ebatları 185/65 R14. Ama bu lastiğin hangi arabalara olduğunu nasıl anliycam
Bireylulmeselesi02 Deletedmom_52 185/65 R14 ebatlı lastikler 86 T ve 86 H olarak ikiye ayrılır. Bu lastikler ise şehir otomobilleri, mini-MPV ve kompakt sedanlar için üretilmiştir. Vala üşenmedim internetten baktım ama ne kadar doğru bilemem 🤷♀️
Yamanikko Deletedmom_52 canım satacaksan ebatları yazman yeterli. Zaten alacak kişi bildiği için ona göre arıyordur
123ab Deletedmom_52 sizin modeli bilmenize gerek yok siz lastik ölçünüzü yazıp internete koyun alacak kişi zaten o ölçülerde lastik arar tek bir model için olmaz çünkü
FatmaKrbkl Deletedmom_52 siz lastiğin çapını jantını genişliğini falan yazarsınız bi sürü arabaya olabilir, yani tek bi marka ya da modele ait değildir, arabasına uyanlar gelir bakar ☺️