Merhaba anneler daha 27 haftalik tek yumurta ikizlerime hamileyim doktor 30 haftalik iken alacağını söyledi bi oglum var oda 34 de dogmustu ve daha 1.5 yasinda sezeryan yerimde sikintj oluşmaya başladı doktor fazla kaldırmaz vücudun diyor sizce cok erken değil mi ikinci sorum ise kiyafet bu haftada dogan bebek için kiyafet alımı nasil olmali 8 adet ikişer takim aldim yaklaşık 15 tane zibin var oglumdan kalanlarla birlikte 15 adet takım da var fakat takımlar pijama olarak anca giydirilir sizce ilk 3 aylik donem için yeterli mi iki tane olunca karar veremedim