Oğlum 11 aylık hala oturamıyor örümcekte dolanıyor ama oturamıyor ancak destekli şekilde kucakta oturuyor ama yerde koltukta desteksiz oturamıyor sonuçlar biri 10 gün sonra biri 2 gün sonra
Sağlıklı olsun doktor tembelliğinden oturmuyor desin o zman rahatliyacagim egzersiz yaptırıyorum hep benim sucumdu 6 aylikkken ağlıyordu oturturunca ben kıymadım kimsede bisey demedi ben bu kadar zor olacağını hiç akıl etmedim herkesin canı cehnneme kimsenin kimseye hiç bir faydası yok ancak insanım kocası insana yardım eder nasip olur ikncisi olursa kimse benim yanıma gelmesin hiç bir yorum yapmasın diyeceğim olan zavallısı oğluma oldu ben ilk defa doğum yapmışsın hergun çocuk mu büyüttüm bana diyorlar yapaydın ben yaptigimdada bu genel oturmaz boşuna yapıyorsun bu emeklemesen yürür zorlama diyen bendim sanki eşimle tartışıyorum aramız açıldı tahammül edemiyorum konu oğlum olunca kendime gelemiyorum var mi çevrenizde böyle bu durumu yaşayan anneler bana bisey söyleyin 😞😞😞😞😞