Arkadaşlar kızım 5 gün sonra 3 aylık olcak. Akşam 8:30 gibi gece uykusuna geçiyo sabah 8de uyanıyor maşallah diyim . Tabi ben gece 12 de ve 4te emzirmeye kaldırıyorum uyanmadan emiyo. Ama gün içinde yarım 1,5 saatte bi falan uykusu geliyo en fazla yarım saat uyuyo. Bu uyku düzeni normal mi? Gündüz bu kadar kısa uyuması mesela? Bir de kesin bi rutin yok gündüzleri . Son sorum ise ben hala gece kendim alıp doyuruyorum uyanmasını beklemiyorum o da uyanacak gibi değil zaten 🙄