Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 4 aylık.. Aşırı kolik bir bebek olduğu için beslenmede sorun yaşıyoruz hem mama veriyorum hem emziriyorum. Ancak kilo alımında gerilik var. Yumurtayada alerjisi çıktı ve banada yumurta tavuk mercimek fasulye gibi şeyler yasak. Bu yüzden anne sütündende besin alamıyor. Eczaneden vitamin şurubu almak istiyorum. Kullanan anneler lütfen öneride bulunur musunuz. En güvenilir ve etkili olan sizce hangisi?