Yelda35 9.5 aylıktı emekledi yürüteç bende kullandım mecburdum çünkü tek başıma tuvalete bile gidemiyordum yemek yiyemiyordum eşimde şehir dışında çalıştığı için yani onu bekleme gibi bir lüksüm bile yoktu o gelince yaparım gibi o yüzden gün içinde az az da olsa koyuyordum 11 aylıktı yürüdü bir sorun yaşamadık