birbebekbirannee 9ay 1 haftalık, 0-6 yi emiyor. Diğerini berince öğürüyor. Ben problem
etmiyorum ne istiyorsa onu emsin zamanla isterse geçer yada emziği bırakır kendisi bilir. Sadece arada teklif ediyorum. Bu konuda bir yazı okumuştum. Anne memesinin ucu aya göre değişmiyor, emzik değiştirmek de bu nedenle şart değil diye🤷♀️Benim aklıma yattı vallahi..