Melihaemir Oglum 4 aylık yuzunde egzamalar olusmus .Rota vırus asısı da vurulmuştu fakat besın alerjı testını kımse soylemedı bana ve rota asısıda olmustu sıkıntı yasayan oldu mu acaba ve hamgı bolum bakıyor besın alerjısıne ?
Emirim Melihaemir cocuk immünoloji ve alerji bolumu var oaraya gitmeniz gerek devlet hastanesinde gidexekseniz once cocuk hastaliklari doktoruna gidiyorsunuz o kayit aciyor ondan sonra alerji doktoruna randevu alabiliyorsunuz
Melihaemir Emirim cok tesekkur ederımm.Kontrole devlet hastanesıne gıdıyoruz ıyı oldu ogrendıgım doktora soyleyıp yonlendırsın barı 🙃
Asligibi Ben de doktordan alerji testi talep etmiştim ama 6 aydan önce yapmayalım demişti. 6 aylık olunca yapıldı ve yumurtaya alerjisi cıktı.