Astadavistabeybi Markaya karar verdim ama her yöne mi almalıyız yoksa ergonomik mi ? Bebeğimiz heryöne de dışarıyı izlese rahatsız olur mu sizce bir kanguru alamadım heryöne mi yoksa ergonomik mi ? Neden 😍😌😇
Berenkooommm Astadavistabeybi ben bir hevesle aldım kanguru asla içinde durmadı keşke almasaydım dediklerimin başında kanguru geliyor 🤦♀️
ladybabie Astadavistabeybi Ergonomik olmasını tavsiye ederim, dışa dönük olanlarda da gelişimi açısından en fazla 10-15 dk taşıyabilirsiniz zaten. Doktorlar önermiyorlar
ErkekkAnnesii Astadavistabeybi ben her yöne olandan kullanıyorum çok memnunum oturma aparatı da var istersem öyle istersem çıkarıp kullanabiliyorum bel vs desteklemesi de çok iyi şuan 11 aylık halada kullanıyorum oğlumda çok seviyor
Premature_annesii Astadavistabeybi bebeğin omurgasına ve kalçasına zarar vermemesi için ergonomik olmalı. Ve ergonomik kangurularda dışa dönük taşınmaz. Ben 2 yaşına kadar momfortbaby kullandım çok memnun kaldım.
Astadavistabeybi ladybabie hem ergonomik hemde heryöne seeneği var onlarda zararlı mıdır sizce solomonbaby falan
ladybabie Astadavistabeybi ben solomombaby kullandım, ama dışadönük bilerek kullanmadım. Doktorların dediğini diyorum ben 😇 yine siz doktorunuza sorarak hareket edebilirsiniz. 10-15 dk dışadönük olacaksa sorun değil ama sürekli iyi değil diye biliyorum
Pnrgrss Astadavistabeybiheryöne aldık ama o dışarıya dönük olmazsa kıyameti koparıyor uzmanlarda 20dakikafan fazla dışarıya dönük taşımayın diyorlar kalça çıkığı riskinden dolayı
drn5410 Pnrgrss kalça çıkığı riski kaç aya kadar 🤔 biz 10 aylığız dışa dönük kullanıyoruz bazen 1 saate yakın durduğu oluyor da bilmediğimden soruyorum hiç denk gelmedim
Astadavistabeybi Aydanyirtici yüzü dışa dönük kaç dakika kalıyor 15 dk dan fazla dönük durmasın diyorlar
Aydanyirtici Astadavistabeybi evet zaten fazlasını tutmuyorum yine kendime donduruyorum ama tek başına bakan birinin dışarı çıkabilmesi adına cok ise yarıyor
Mlkmhrrm Astadavistabeybi heryöne ergonomik kanguru seçilmeli solomombayb kullanıyorum çok memnunum oğlumda çok seviyor çok rahat ediyor
Astadavistabeybi Mlkmhrrm heryöne ergonomik ile sadece ergonomik arasında fark nedir bilmediğimden soruyorum
Mlkmhrrm Astadavistabeybi sadece ergonomik olan nasıl oluyor onu ilk defa duydum ama sitesinden bakarsanız ergonomik kanguru olarak satılıyor ben genelde kendime dönük takıyorum ama almışken heryöne alınmalı evin içinde bazen dışa dönük takıyorum sürekli kucak istediğinde
Astadavistabeybi Mlkmhrrm kafam çok karıştı bazılarında sadece şey yazıyor ergonomik bazılarında her yöne ergonomik diyor