Huzurum kızlar 18 aylık oğlum bugğn sünnet oldu ve cok ağlıyor doğal olarak sizler kaç aylık yaptırdınız sünneti nasıl gecirdiniz krem vs kacıncı gün kullanıldı dus aldırdınız mı
Hulyaemirasim Biz 5 aylikken yaptrmstik.hicbir sorun yasamadik aglamasi vs olmadi cok sukur . Kremi bitene kadar kullandk. 4 5 gun sonra banyo yaptrablrsnz demsti doktor o seklde yaptrdk.